Szüneteltethető a közszolgáltatás azokra a hónapokra, amelyek során az ingatlanon hulladék nem keletkezik – legalább 60 napig az ingatlan üresen áll.
A szüneteltetés idejére díjfizetési mentesség adható a lakó írásbeli kérelme alapján, melyet a szüneteltetni kívánt negyedév első napjáig a VGÜ Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodájára (személyesen, faxon vagy e-mailben) eljuttatni szükséges. A szüneteltetés abban az esetben adható meg, ha az ingatlan tulajdonosának hulladékkezelési díjtartozása nincs!
Társasházak esetében, ha a társasháznak nincs tartozása!
Az ingatlan adás-vételi szerződését el kell juttatni (személyesen, faxon vagy e-mailben) a VGÜ Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodájára, vagy a vevő és eladó együttes személyes nyilatkozata szükséges ügyfélszolgálatunkon. Ennek alapján megtörténik a névátírás, az esetleges díjhátralék rendezése mellett.
A társasházak képviseletében a közös képviselő jogosult az adott lakóközösség nevében a hulladékkezelési közszolgáltatással kapcsolatosan eljárni.
A közös képviselő bejelentése alapján jogosult a társasházi ingatlanban lakó (legalább 60 napig üresen álló ingatlan esetében) a hulladékszállítás szüneteltetésére. Ez csak abban az esetben lehetséges, ha a társasháznak nincs díjtartozása!
A gyűjtő edényekben és az emblémás hulladékgyűjtő zsákban a vegyes háztartási és a háztartásihoz hasonló szilárd hulladék helyezhető el, így például a konyhai hulladék, papír, üveg, csomagolóeszköz, háztartási edény, kézi eszköz, rongy, söpredék, salak, hamu, korom, továbbá kisebb mennyiségű falomb, nyesedék.
A 120 literes gyűjtőedényben elhelyezhető települési szilárd hulladék maximális súlya 36 kg!
Nem háztartási szilárd hulladék (ezért TILOS a gyűjtőedényben és az emblémás zsákban elhelyezni) az
Az emblémás zsákban a keletkező többlethulladékot lehet elhelyezni. Ez vegyes települési hulladék lehet. Az emblémás zsák használata nem mentesíti a hulladékszállításra kötelezettet a szabvány gyűjtőedény használata alól.
A vállalkozások is kötelesek hulladékkezelési szerződést kötni valamennyi telephelyükre.
A vállalkozás nevében az aláírási jogosultsággal rendelkező személy egy bélyegzővel együtt a központi telephelyünkön kötheti meg a vállalkozás kommunális hulladékkezelési szerződését 120, 240, 1100 literes vagy nagyobb űrtartalmú edényzetre.
Igény esetén üzletkötőnk előzetes telefonos egyeztetés (06-32-440-366) után személyesen is felkeresi a vállalkozás aláírási jogosultsággal rendelkező képviselőjét.
A vállalkozások is kötelesek hulladékkezelési szerződést kötni valamennyi telephelyükre.
A vállalkozás nevében az aláírási jogosultsággal rendelkező személy egy bélyegzővel együtt a központi telephelyünkön kötheti meg a vállalkozás kommunális hulladékkezelési szerződését 120, 240, 1100 literes vagy nagyobb űrtartalmú edényzetre.
Igény esetén üzletkötőnk előzetes telefonos egyeztetés (06-32-440-366) után személyesen is felkeresi a vállalkozás aláírási jogosultsággal rendelkező képviselőjét.
A VGÜ Nonprofit Kft. telephelyén a szállítási részlegnél (személyesen, telefonon, faxon, illetve e-mailben) lehet megrendelni hétfőtől-péntekig 8 00 – 12 00 óráig.
Elhullott házi kedvencek kegyeleti hamvasztása - egyedi árajánlat alapján - a Kotyházapusztai Hulladékkezelő Központban (06-32-511-025) történik. Előzetes telefonos egyeztetést igényel.
VGÜ Salgótarjáni Hulladékgazdálkodási és Városüzemeltetési Nonprofit Kft.
3100 Salgótarján, Kertész u. 2.